مامان مهراد از لحاظ مالی چطور میتونم کمکت کنم؟
بچرو کاردرمانی فیزیوتراپی نبر
دکتر نگفت گج بگیرم؟؟
ببین عزیزم برو مرکز همون خیریه توی مشهد اصلی ترین جا برو منظورمه خدا لعنت کنه ک اینقد اذیت میکنن من سزارین میخاستم بکنم کمرم پر پلاتین اینقد اذیت میکردن بیمارستان اخرش رفتم معاونت بهداشت و درمان جای رئیس پیگری کردن بعد 2 ماه نامه اومد تایید شد کمیسیون پزشکی ک من نمیتونم
الان ما تامین اجتماعی هستیم فرق زیادی ندارم ک فقط اسم بینش یادم نمیاد ک اونم خیلی گرونه بخوای بیمه کنی
اگه کار درمانی میبری برو بهزیستی یا آشنا ببین درس کنه واستون عالیه
ی آشنا پیدا کن عضو بهزیستی شو، هم ماهانه میدن هم بیمه حتما اونو پیگیری کن
بیمه دی عااااااالیه عالیییییی !!! ی ازمایش ۲/۵ داشت مادرم هزارتومنم ازش نگرفتن، سالی ۱۶ میلیونم هزینشه بخوای حساب کنی انگار ماهی ۱/۳۰۰ میشه!
عزیزم پای مهراد چطوره؟
من مانیارو بردم بابل دکتر پاشو گج گرفته گفت اگه با گج درمان نشه بوتاکس میزنیم
عزیزم خواهرم مریض هست ثبت نام بهزیستی کرده خودش و از اونجا بیمه اش کردن خیلییییی فرق میکنه برای داروهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.