من تو بیمارستان سر دخترم دفع کردم خیلی بزرگ بود ولی اونو دفع کردم انقدر سبک شدم یه جون تازه گرفتم دردهام تو بیمارستان رفت رحمت داره پاک میشه نگران نباش
ممکنه تا ۴۰ روزگی هم دفع کنی نگران نباش عادیه
اشکال ندارع. خون مونده تو رحمه. اگبیروننیاد بده
عادیه بدنت داره تمیز میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.