مامانا من امروز لخته خون دفع کردم نگرانم چرا

۴ پاسخ

من تو بیمارستان سر دخترم دفع کردم خیلی بزرگ بود ولی اونو دفع کردم انقدر سبک شدم یه جون تازه گرفتم دردهام تو بیمارستان رفت رحمت داره پاک میشه نگران نباش

ممکنه تا ۴۰ روزگی هم دفع کنی نگران نباش عادیه

اشکال ندارع. خون مونده تو رحمه. اگ‌بیرون‌نیاد بده

عادیه بدنت داره تمیز میشه

سوال های مرتبط

مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی