۳ پاسخ

تو خونه ما اگه سکوت باش ما تعجب میکنیم بس که شوهرم داد میزنه چون علیرضا به شدت بچه خیره سری هست و از هیچی نمیترسه مدام به کتری قوری دست میزنه و عین خیالش هم نیست که داغ بارها هم سوخته ولی ول کن نیست یا می‌ره پایه های تلوزیون ومیکیره بکی نکن یا بری سمتش تلوزیون می‌کشه سمت خودش که بیوفته زمین کسری از ثانیه خودمون می‌رسونم یا همش لیوان هارو بهم میکوبه دستشو می‌کنه توش یا یه قندون قند دونه دونه میندازه تو چای هامون وحشتناک شر و شلوغ دیگه اعصاب نمونده برامون دیک خیلی عصبی میش شوهرم و داد میزنه اونم عین خیالش نیست نه می‌ترسه نه برمیگرده فقط کار خودش و ادامه میده نه اینکه داد زدن براش طبیعی باش ازاول محل نمی‌داد بهمون و هرروز هم شلوغ تر میش

واسه من پیش اومده شوهرم روبچها داد بزنه بچها بترسن ولی بعد چند دقیقه اروم میشن بازی میکنن میخندن کاری نمیشه کرد مردا عقل ندارن نترس چیزی نمیشه

بزن تو گوشش دفعه دگ داد نزنه

سوال های مرتبط