دوستان یه سمت شکمم درد میگیره یه جوریه انگار سوز میده
طبیعیه

۱ پاسخ

منم اینجوریم مدتیه اینجوری شدم به هرکی میگفتم بهم می‌خندید میگفت آنقدر درد ممکن نیست الان احساس میکنم چاقو داره بچم تو شکمم میزنه رفتم گفتن بچه حرکت میکنه واسه اونم چون شکم نداشتم جاش تنگ هست برای همین ازیت میشم با حر حرکتش جیغ میزدم از درد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی