ماهلین جنگ بود فقط اتلیه و جشن خودمونی
منم ی سالگی و دوسالگی فقط؟اتلیه ی عکس دارم همین هنو براش تولد نگرفتم 🥲🥲
منم فردا تولد دوسالگی دخترم بردم اتلیه تو خونه هم خودمونی میگیرم
تولد دوسالگی بردم پارک عکاسی
تولد یک سالگی یادش بخیر 🧿🥺
دوسالگیش کم موندهه نمیدونم چیکار کنم 🫣
واسه دوسالگی میخوام پارکی جایی عکس بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.