برگردم دیگه تهران؟ وضعیت خوبه؟

۶ پاسخ

منوشوهرم نبرد گفت فعلا دوهفته بمون ببینیم وضعیت چی میشه ولی خداکنه تموم شه بس دیگ هیج جامثل خونه خودآدم نمیشه راحت.دکترازآنومالی ۱۸هفته نرفتم.نمیدونم چ سونو آزمایشی دارم

تا شنبه صبر کن

چون مسافرت تو ماه شما خطرناکه بنظرم یک هفته ام صبر کن هنوز قطعی چیزی مشخص نیست بیای دیگه نمیتونی باز برگردی باید بمونی تهران

باز میگن دیشب اهواز و تهران که زدن که

من منتظر فردا و پس فردام ببینم چی میشه😪

‌آره خوب فکر کنم
برگرد توکل به خدا

سوال های مرتبط

مامان ورجک مامان ورجک ۹ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد