بچه ها به نظرتون برگردم تهران؟؟؟دیگ مخم نمیکشه

۱۳ پاسخ

منم دو هفته س خونه زندگیمو ول کردم اومدم روستا ...دلم برای خونه م تنگ شده 😓😓

من خانوادم شمال هستن ولی من اصلا نرفتم چون نمیتونم از زندگیم دور باشم سختمه جای بمونم اونم تو بارداری

من اومدم شمال
دلم اونوره دلم برا خونم تنگ شده
دکترم نیست مجبورم اینجا زایمان کنم
اصلا همچی بهم ریخته😭

بمون جایی ک سرو صدا نیست الکی بری تهران استرس بیفته ب جونت

صدای انفجار برای قابل تحمله؟ برگرد پس

تهران نری بهتره. چون میگن خیلییی صدا میاد. میری اونجا اذیت میشی

دیشب انگار خیلی بد بوده!

بیا منم ببر باهم بریم🥲

به نظرم برنگرد هرجا هستی همونجا بمون چون خانومای گهواره بعضی هاتون میگفتن یکی دوشبه باز شروع شده برنگردی بهتره حداقل از استرس دوری

چون معلوم نیست کی تموم بشه اصلأ جای نرفتیم

تهران خطرناکه اگه می تونی نرو

والله ما تهرانیم 😐😐🫠🫠

مگه کجای

سوال های مرتبط

مامان ورجک مامان ورجک ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری