سلام خانما
این ساک دستی سنتی قشنگه؟

تصویر
۶ پاسخ

خیلیییییی من یه مدل دیگه دارم چند ساااااااله دکور گذاشتم عاشق وسیله های سنتی هستم

چه قشنگ😍

سلام من رنگ رنگی هاشو بیشتر میپسندم نازن

خیلی نازه اون چیزا رو دوست دارم

برای چ استفاده ای؟؟

اره خشگله

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی
مامان پسرم زندگیم😍 مامان پسرم زندگیم😍 ۳ سالگی