سلام خانوما اسم آنیسا قشنگه

۴ پاسخ

اره قشنگه
منم برادرزادم اسمش انیساست نه آنیسا

سلیقه ای گلم ولی قشنگه

نه

بله.

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان فندق جان مامان فندق جان ۳ سالگی
مامان روشاورویسا مامان روشاورویسا ۳ سالگی
مامان آیسا 🌹آتنا مامان آیسا 🌹آتنا ۲ سالگی