۳ پاسخ

من پارسال دخترمو بیهوش کردن۸تا دندون درست کردن آسون بود دوساعت بعد به هوش اومدن هم عادی پاشد بازی کرد

سلام بله من
خوب بود
اگه بیهوش نکنی که اصلا اجازه نمیده درست کنی ک بچه

سلام عزیزم من دوسال پیش درست کردم خیلی راضی بودم بی دردسر بود موقع به هوش اومدن ممکنه بکم اذیت بشین البته نمیدونم در مورد همه اس یا نه دختر من بکم بی قراری کرد و گریه میکرد ولی اونم نهایت دو ساعت بود بعدش همه چی عادی بود

سوال های مرتبط