آزمایش گلوکز برای بار دوم بماند ب یادگار🥲
1405/01/20

تصویر
۶ پاسخ

من قند ناشتام ۸۶ بعد دوساعته هردفه یه چیزی بیشترینش یه بار ۱۵۸ بود دکتر هفته ۳۱بارداری داخلی برام ازمایش گلوکز نوشت افت قند مداوم دارم انجام دادم ۲۰ تا بالا بود دوساعتش بردم دکترم دید کلی دعوام کرد چرا انجام دادم تو این هفته ها گلوکز کلا قندو بهم میریزه بردم پیش یه دکار داخلی دیگ ابرو نزاشت گفت از نطر ما گلوکز منسوخ نباید انجام میدادی تو این هفته ها اون خالص قند آزمایش و کلا مختل میکن باید همون ناشتا و ۲ساعته بدی باز اون دکتر قبلی برام گلوکز مجددنوشت ولی دکتر زنان و داخلی که مجددرفتم اصلا پیشنهاد ندادن

من سه بار ازمایش قند دادم یبار ۹ هفتگی همین ازمایش دادم چون قندم بالا بود
یبار ۲۶ هفته
یبار چند روز پیش گفت برو ازمایش بده قندت بالاس
البته اینسری ناشتا بود و ی ساعت بعد صبونه ت ی ساعت بعد ناهار

من به دکتر گفتم نمیتونم این ازمایشو بدم ،حالم بد میشه و بالا میارم،برام قند دوساعته نوشت،نمیدونم فرقش چیه

هزینه ش چقد شد

برای منم دکتر تمدید کرد😔 باید دوباره بدم یه مرحله بیشتر هم اضافه شده

چرا؟؟

سوال های مرتبط

مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان نقطه مامان نقطه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد