۱۵ پاسخ

برین ببینین سونوگرافی اگه تپش نداشت بندازین یه چندتا جا قرص یا آمپول خلافی میدن منم الان تو این وضعیتم میرم شنبه سونو اگه خیلی کوچیک باشه قرص بندازم

دیگه شده نگه دار خدا داده دوتاباهم بزرگ میشن

اگر شیر میدی تست خطا داره اول آزمایش بده مطمئن شی

تا زوده اگه میخوای بندازش من دو ماه بود نفهمیدم چهار روز رفتم اومدم التماس کردم نمیشه ن ساکشن کنم ن قرص بزارم چو بزرگ شده تازه از سزارینمم گذشته تا زوده بفکر باش من کارم شده گریه شبو روز

منم تست گرفتم همینجوری خط افتاد حامله نبودم

قرص باس بخوری
اونم باید اشنا داشته باشی داروخونه بخری یکمم گرونه
اگر تصمیمت سقطه زودتر انجام بده

چراوقتی بچه نمیخواین سفتو سخت جلو گیری نمیکنین🤔

واقعا شرایط سختیه
ولی ننداز بچتو

اگه راهی پیدا کردی بمنم بگو

🥶🥶🥶🥶🥶🥶

همسرت چی میگه

منم ب درد تو مبتلا شدم

وای وای🥲🥲🥲

ای بابا مراقب نبودی حالا ازمایش بده مطمعن شو

خوب پر رنگ نیست که ازمایش بده یا صبر کن، جلوگیری نداشتی؟

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل پسر❤️❤️ مامان دوتا گل پسر❤️❤️ ۵ سالگی