۱۰ پاسخ

سریع سریع اورژانس

زنگ بزن اوژانس کمک بگیر و زودی میان
ارامش خودتم حفظ کن

اگه بالا اورد سریع ببر دکتر فووووری

زنگ بزن آمبولانس ببین میان

عزیزم هستی؟ یک ماهه نگران بچتم. همش میام چک میکنم میبینم چیزی نزاشتی. پسرت خوبه؟

سلام عزیزم نگران نباش خونسردیتو حفظ کن خواهر زاده منم یه بار اینجوری شده بود از گریه زیاد و ترس بالا آورد ولی حتما دکتر ببر که خیالت راحت شه

اول خونسردی خودتو حفظ کن حواست به بچه باشه که خدایی نکرده از حال نره
زنگ بزن اورژانس یا اگه ماشین دارین سریع ببر اولین بیمارستان
انشاءالله چیزی نباشه

دکتر ببر

سریعا اورژانس

حتما ببرش بیمارستان بررسی کنن

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی