تکرر ادرار همش حس میکنی دستشویی داری
من قبلا علائم نداشتم،آزمایش ادرارم مثبت بود😐 الان علائم دارم آزمایش ادرارم منفیه🤦🏻♀️
سوزش موقع ادرار . بوی بد . خارش
من دارم ولی برا من کمه من فقط موقع ادرار سوزش دارم رفتم دکتر گف مایعات زیاد بخور زود ب زود لباستو عوض کن که از الان دارو استفاده نکنی اگه خوب نشد اون موقع دارو بهت میدم
سوزش شدید...تکرر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.