خواهرا اسم پسر جدید پیشنهاد بدین هنوز اسم انتخاب نکردیم 🥺🙊

۱۱ پاسخ

من اسم پسرمو به امید خدا میذارم مهدیار

آراز برسام آرسام آروين آيهان رايان

من بچم دختره اسمش میزاریم دلاریس ولی اگر پسر بود قطعا اسمش میزاشتیم هیمن

من اسم پسرم و میزارم هومان به نعنی نیک اندیش

يونا - هاكان - رايان - مَهبُد

فارث، میثاق

رادمهر ، مهراد، نیکان ، نویان ، هیرمان🩵

من اسم پسرمو گذاشتم رادین
اگه بازم برگردم عقب همینو انتخاب میکنم
اگه دوباره پسردار بشم بازم میزارم رادین۲🤣

من اگه پسر میشد میذاشتم سوران

من اسم پسرمو گذاشتم میثاق 😍

رسا 🥺😍

سوال های مرتبط