مامانا چجوری برا نی نی هاتون پنکیک درست میکنین

تصویر
۵ پاسخ

ببین من همه جوره درست میکنم شما تخم مرغ رو با هر چیز دیگه ای مثل موز آواکادو خرما مغزیجات به عنوان شیرین کننده و مغذی کننده و یه پایه ی اردی مثل ارد گندم ارد جو دوسر پرک ارد برنج میتونی ترکیب کنی و یه پنکیک و در واقع یه غذای انگشتی برای بچت درست کنی.
مثلا من یکبار ارد جو دوسر میریزم یکبار ارد برنج یکبار ارد گندم .

موز له شده🍌تخم مرغ🍳سه قاشق ارد
اگه دوست داشتی روغن یه قاشق(حیوانی)
موز ولهش میکنی بعد تخم مرغ وبعدش هم میزنی دراخر ارد وروغنم اضاف میکنی
نکته: تو ماهیتابه نچسب میریزی میزاری داغ بشه روغنم نریزی اصلا.هروقت حباب زد طرف دیگه برمیگردونی
نکته: شعله ملایم باشه قالب داشته باشی هرشکلی بخوای میتونی بزنی🍪
نوش جونش

من تو تاپیکام چند مدل پنکیک گذاشتم

دوتا خرما و موز یا سیب رنده شده هرکدوم و داری له کن
بعد یه تخم مرغ هم بزن یه قاشق آب(اگه به شیر حساسیت داره،اگه نه شیر اضافه کن)
بعد موادی که له کردی و اضافه کن،بعد ۳ قاشق آرد
هم بزن تو قابلمه نچسب بپز
اینطوری نرم و خوب میشه

یه پیمونه آرد و به پیمونه شیر. به تخم مرغ سه قاشق شکر و یه قاشق روغن یکم وانیل و پکینگ پودر یکم نمک

سوال های مرتبط

مامان روژان گلی 🌻 مامان روژان گلی 🌻 ۱۰ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان گیسوکمند مامان گیسوکمند ۱ سالگی