۱۱ پاسخ

نئوناستر

عزیزم قدم نو رسیده ت مبارک باشه همیشه سلامت باشه عاقبتش بخیر باشه😘😘😘😘ما لرا با عرق شاطره بدن نوزاد رو ماساژ میدیم بریز تو آب با پنبه بزن به بدنش.... اگه شیر خودتو میدی خودت بخور.

من شیرخشک دادم چند روز چیز دیگه ای ندادم

بچهای من دو هفته زیر دستگاه بودن دخترم بهتر شد
اما پسرم نه بردمش دکتر ی قرصی داد عالی بود یک روز زردیش رفت

تند تند شیر بده از مدفوعش دفع شه
قطره ها فقط واسه همینه که اسهال بندازه شکمش تند تند کار کنه

فقط دستگاه جوابه

قطره بیلی استاپ و شیر خشک کمکیم دادم سریع رفت

من هیچی ندادم
شیر خودمو تند تند دادم خورد زردیش برطرف شد

شیر خشت

نئو ناستر

نئو ناستر

سوال های مرتبط

مامان ایـلـیـاآریــا مامان ایـلـیـاآریــا ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۶ ماهگی