۱۰ پاسخ

اره در هفته دو یا سه بار به عنوان میانوعده میدم

بله
من همیشه صبحونه بهش میدم‌ با چهار مغز و کره
یا
کاچی
در کنارشم‌ بعدش میشینه پیش ما پنیر خامه ای ماجان خودشو دوباره میخوره
شماها پس چی میدید به جز فرنی ؟

ن ب شکل نوزادی چیزای دیگ داخلش میزنم و بعنوان صبحانه بعضی وقتا میدم

بله من میدم خیلی مقویه

اره من میدم دوس داره

ن از اولم دوس نداشت

اره بعنوان صبحونه یا میانوعده میدم بهش

دیگه نمیخوره

به عنوان میان وعده و وقتایی که دندون درمیاره هیچی نمیخوره

اصلا دختر من اهل فرنی نیست. حریره هم که تا حالا ندادم از اول

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی