اره در هفته دو یا سه بار به عنوان میانوعده میدم
بله
من همیشه صبحونه بهش میدم با چهار مغز و کره
یا
کاچی
در کنارشم بعدش میشینه پیش ما پنیر خامه ای ماجان خودشو دوباره میخوره
شماها پس چی میدید به جز فرنی ؟
ن ب شکل نوزادی چیزای دیگ داخلش میزنم و بعنوان صبحانه بعضی وقتا میدم
بله من میدم خیلی مقویه
اره من میدم دوس داره
ن از اولم دوس نداشت
اره بعنوان صبحونه یا میانوعده میدم بهش
دیگه نمیخوره
به عنوان میان وعده و وقتایی که دندون درمیاره هیچی نمیخوره
اصلا دختر من اهل فرنی نیست. حریره هم که تا حالا ندادم از اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.