میشه هم فکری کنیدو جواب بدین

تصویر
۱۰ پاسخ

برای سرمایه کذاری اول به ملک تجاری فک کنید و بعد به ویلا.
برای خرید ویلا هم حسابی تحقیق کنید و بنگاه با مدارک و صلاحیت قانونی خرید کنید.
تا دقیقه نود تمام شدن معامله هم طلا رو نقد نکنید.

پول نقد رو همین فردا صبح حتما چنج کن ولی بعدش بنظرم صبر کن ببین وضعیت جنگ چطور میشه ایشالا اگه به ثبات رسید بخاطر اینکه مدام اونجا میرید یه جای ثابتی داشته باشید خیلی بهتر از هتل رفتنه

این مشکل منم هست.یه مقدار طلا دارم نمیدونم نگهش دارم یا یه جایی بخرم تو شمال برای تعطیلات.منم موندم چکار کنم

فقط طلا عزيزم خودشم شمش نه طلاي مصرفي سال پيش فروردين ٤٠٠ دادم شمش الان ١٢٠٠ ميره
ميخوام هزينه برا خونه كنم
قيمت نفت با باز شدن تنگه بياد پايين طلا صعودميكنه
مگه خونه تو شهرستان چقد به سرمايه ت اضافه ميكنه؟

بنظرم اگه واقعاخونه هم نداریدخونه خوبه طلاریزش داره ان‌گارمیگن ماه اینده یکم میخوای هم طلابخراوقت

خونه.پول نقد ک داشتنش بدترین کار دنیاس تو ایران

پولو تبدیل کن عزیزم حالا یا طلا یه خونه ...لقطه پول نقد نگه ندار که روزی روز ارزشش میاد پایین

کلا پول نقد نگه ندار و اون رو هم بده طلا

خونه

خونه.

سوال های مرتبط

مامان 🙍‍♂️ مامان 🙍‍♂️ ۱ سالگی
مامان 🐻arisha🍭🧿 مامان 🐻arisha🍭🧿 ۲ سالگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱۵ ماهگی