ما ازاد ۴۱۰ میخریم
والا اون اوایل اشنا داشتیم داروخانه همه رو یهجا داد بهمون بعضی از داروخانه ها میری میگن نداریم بعضیا هم دارن
ما توی یه شهر کوچیک هستیم اینجا داروخانهها شیر خشک نمیدن آزاد میگیرم دونه ای 400 500 حالا 280 خوبه
خداروشکر ک من بهش شیر خشک نمیدم🥲کی حوصله دارع هی بلند. شه شیر خشک درست کنه
اده متاسفانه منم همینجور میگیرم.بهمن ماه سهمیه ای گرفتم ۱۲۸😐
من تا اخر ۶ماهگی پسرم حساب کردم همه رو یه جا خریدم براش
من اصلا دخترم اپتامیل ندادم تا حالا چند شب پیش هر چی رفتم نان کامفورت نبود یه داروخونه گفت اپتامیل دارم فقط آزاد میدم دیگه مجبوری خریدم
والا من آزاد گرفتم اپتامیل پپتی 410
گلم برین به بهداشت خبر بدین شیر خشک یارانه ای بگیرین ما گرفتیم یه کارتون ۲۴ تایی خداروشکر به بچمم ساخت
فک کنم جوریه به همه بچها میسازه
اره چند وقت کمیاب شده بود داروخانه به من گفت میخاد گرون بشه الان چند شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.