سلام عزیزم منم اینجوری بودم رفتم دکتر، دوره ی درمان سه ماهه مصرف کردم خدا رو شکر الان یه دونه جوش هم ندارم ولی هنوز دارو واسه جای جوشام و منافذ استفاده میکنم که اونا هم خیلی کم شده
الکی پولتو هدر نده اول برو دکتر
من انجام میدم خیلی خیلی هم راضی هستم، البته باید بری جای خوب محصولات خوب استفاده کنن
با یک جلسه که درست نمیشه .بعدم اگر برای درمان میخوای دکتر باید بری ... فیشیال بیشتر میاد جوش ها رو تخلیه میکنه و صورت رو چند بار ماسک و آبرسان و بخور میده ...
من انجام دادم ولی صورتم در کل مشکلی نداشت از نظر جوش اینا
اگر فیشیال برای درمان جوش میرید باید چند دوره برید واقعا جواب میده وروتین پوستی که بهتون میدن رعایت کنید .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.