اینجا درد و دل میکنم قبلا با دوستام یا خانوادم الان فقط اینجا
با مامانم
خدا رحمت کنه مادرت رو ...من با دوستم دردل میکنیم...از خواهر نزدیکتره واسم
آخی عزیزم من گاهی با مادرم گاهی خواهر گاهی دوستام
اگه مقدور میدونید شمارتو بفرستید با هم دوست بشیم هر موقع هم خواستی تماس بگیرن باهم درد و دل کنیم
منو یکی از دوستام گاهی شده دوساعت باهم با گوشی حرف میزنیم و درد و دل میکنیم خودمونو خالی میکنیم😃
من مادر و خواهر دارم منتها متاسفانه مادرم از همون اول عاشق خواهرای خودش بود با ما صمیمی نبود ک د رد و دل کنیم حتی پریود میشدیم دردمون تو دلمون بود الانم ک ازدواج کردم اون خیلی مریضه و بازم نميشه درد ودل کرد .خواهرامم خدا نکنه درد و دل کنی میشینن ب قضاوت کردن و اینکه حتما تو ایراد داری و اینا سالهاست باوجود خونواده شلوغ تنهام حتی کم رفت و آمد میکنم
من اصلا با هیچکس درد دل نمیکنم هیچکس
منم خواهرومادرندارم بازن داییم حرف میزنم خیلی راحتم باهاش
اگه خپاهرم نبود قطعا افسرده میشدم روزی دو ساعت تلفنی حرف میزنیم ...
منم خواهر ندارم مادرمم گوشی ندتره باهم هم نمیسازیم
با دوستم حرف میزنم اونم ماهی دوسه بار وقتی میام خونه مادرم با زنداداشام حرف میزنم
عزیز دلم من خواهر ندارم اما با دوستام و مامانم حرف میزنم
هیچکی منم خواهر ندارم با فامیل که اصلا نمیشه اعتماد کرد
من با هیشکی
عزیز دلممم چقد دلمگرفت ..
من میتونم باهات دوس باشم باهام حرف بزنیممن خواهر ندادم ولی مادرم درطول روز زنگمیزنم ی دوست دارمبااونا حرف میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.