عزیزم
به نظر من شرایطو جور کنید
تماس بگیرید
چون اینطوری هم خیالت راحته که قدردانیتونو درست انجام دادین
هم اون شخص خوشحال میشه از خوشحالیه شما
😍😍😍
خدا پشت و پناه همتون باشه که اینقدر قشنگ دارین زندگی میکنید🫶🏻🫶🏻
خدايي دمش گرم چقدر بامعرفت بوده
فقط پیام دادم بگم از داشتن دوستای خوبی مثل شما خداروشکر می کنمو ازتون ممنونم،شرمندم مامان اینا اومدنو شرایط تماس ندارم انشالله بتونم روزی جبران کنم براتون
میبینی خدا چقد قشنگ میچینه الهی شکر خدایا شکرت عالیه بی نظیره🌹
شرمنده نمیدونم پیام چی بدی
خیلی دوست دارم بدونم کی بوده چه کار خوبی کرده؟ دوسته یا فامیل ؟ وضعش خوبه؟
بنویس این کارقشنگت تاهمیشه توی ذهنمون میمونه وتازنده ام فراموش نمیکنم محبتتو
امیدوارم ک ب بهترین شکل برات جبران کنم
میبوسمت وبابت وجود سپاسگزارم😘
خب بپبچون برو بیرونی به بهانه داروخانه یا جایی تماس بگیر و برگرد
چ آدم خوبی خدا صد برابرشو بهش برگردونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.