#فرزند پروری#
#شیر خشک

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم
به نظر من شرایطو جور کنید
تماس بگیرید
چون اینطوری هم خیالت راحته که قدردانیتونو درست انجام دادین
هم اون شخص خوشحال میشه از خوشحالیه شما
😍😍😍
خدا پشت و پناه همتون باشه که اینقدر قشنگ دارین زندگی میکنید🫶🏻🫶🏻

خدايي دمش گرم چقدر بامعرفت بوده

فقط پیام دادم بگم از داشتن دوستای خوبی مثل شما خداروشکر می کنمو ازتون ممنونم،شرمندم مامان اینا اومدنو شرایط تماس ندارم انشالله بتونم روزی جبران کنم براتون

میبینی خدا چقد قشنگ میچینه الهی شکر خدایا شکرت عالیه بی نظیره🌹
شرمنده نمیدونم پیام چی بدی

خیلی دوست دارم بدونم کی بوده چه کار خوبی کرده؟ دوسته یا فامیل ؟ وضعش خوبه؟

بنویس این کارقشنگت تاهمیشه توی ذهنمون میمونه وتازنده ام فراموش نمیکنم محبتتو
امیدوارم ک ب بهترین شکل برات جبران کنم
میبوسمت وبابت وجود سپاسگزارم😘

خب بپبچون برو بیرونی به بهانه داروخانه یا جایی تماس بگیر و برگرد

چ آدم خوبی خدا صد برابرشو بهش برگردونه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان لبخند مامان لبخند ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان باران مامان باران ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان 💜برسام💜 مامان 💜برسام💜 ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان 💜برسام💜 مامان 💜برسام💜 ۴ سالگی
مامان ارسام و سامان مامان ارسام و سامان ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان یزدان👶 مامان یزدان👶 ۴ سالگی