فرزند پروری شیرخشک

تصویر
۳ پاسخ

من دومرحله رفتم باسن با پاهام کمترشدموهاش ولی زیربغل بیکنی دست هنوقشنگ جواب نگرفتم

دستگاهی که ۶ جلسه رفتی و هنوز نتیجه نگرفتی یعنی به درد نمیخوره..اینو کسی داره میگه که ۱۰ تا مرکز لیزر رفته و تو هرمرکز لیزر هم حداقل ۶_۷ جلسه رو گذرونده و نتیجه نگرفته😂
دستگاه اگه خوب باشه شما توهمون ۲ جلسه ی اول ۷۰_۸۰ درصد موهارو به طدر کامل ازدست میدی
الان من یه جایی میرم لیزر، دستگاهش بی نظیره
تو ۲ جلسه ی اول کل موهام ازبین رفت
اسمشم کندلا امریکایی ۲۰۲۶

دستگاهش چیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان 💜برسام💜 مامان 💜برسام💜 ۴ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۴ سالگی
مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان 💜برسام💜 مامان 💜برسام💜 ۴ سالگی
مامان رضا و رستا❤️❤️ مامان رضا و رستا❤️❤️ ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان یسنا مامان یسنا ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۴ سالگی