من دومرحله رفتم باسن با پاهام کمترشدموهاش ولی زیربغل بیکنی دست هنوقشنگ جواب نگرفتم
دستگاهی که ۶ جلسه رفتی و هنوز نتیجه نگرفتی یعنی به درد نمیخوره..اینو کسی داره میگه که ۱۰ تا مرکز لیزر رفته و تو هرمرکز لیزر هم حداقل ۶_۷ جلسه رو گذرونده و نتیجه نگرفته😂
دستگاه اگه خوب باشه شما توهمون ۲ جلسه ی اول ۷۰_۸۰ درصد موهارو به طدر کامل ازدست میدی
الان من یه جایی میرم لیزر، دستگاهش بی نظیره
تو ۲ جلسه ی اول کل موهام ازبین رفت
اسمشم کندلا امریکایی ۲۰۲۶
دستگاهش چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.