من خرما رو پوست میگیرم توی پودر مغز میغلطونم
من خرما رو از هسته جدا میکنم اردو روغن و تفت میدم بعد خرما هارو بهش اضافه میکنم قشنگ ورز میدم میتونی زیره یا هرچی دلت بخاد بزنی یهش بعدشم کوچولو کوچودو گردالی میکنم تو کنجد یا پودر نارکیل میغلتونم
من اول ارد رو تفت میدم بعد خرماهای هسته گرفته رو اضاف میکنم و ورزش میدم بعد تو روغن تفت میدم میتونی تو روغن هم تفت ندی بعد بهش پودر مغزیجات رو اضاف میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.