توپک خرمایی چجوری درست میکنید

۱ پاسخ

خرما بدون هسته میکنم کره آب شده و ارده بهش اضافه میکنم یا چرخ میکنم یا دستمو میشورم کمی چرب میکنم با هم خوب ورزشون میدم بعد قل قلی میکنم تو پودر گردو یا کنجد یا نارگیل میغلتونم

سوال های مرتبط