سلام توپک خرما چطوری درست میکنید ؟ با آرد هست؟

۲ پاسخ

هسته رو جدا میکنم با شعله کنم و یکم کره تفت میدم تا نرم بشه میکوبم با مغزیجات بیسکوییت زنجبیل دارچین پودرهل قاطی میکنم بعدش شکل میدم
روشم شکلات آب شده میتونی بریزی برای خودتون

نه من دونه خرما و پوستش رو میگیرم کره یا روغن محلی میزارم گرم میشه خرما ها رو مینذارم داخلش یه کم که داغ شد خاموشش میکنم مغزیجات یا پودر بیسکویت میریزم دیگه خوب مخلوط شون میکنم یا با دست یا داخل دستگاه میریزم توپک باهاش درست میکنم اخر سر هم یا پودر نارگیل یا دونه کنجد میریزم روشون

سوال های مرتبط

مامان قلبک بور بوری مامان قلبک بور بوری ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان علیرضا و پسری🤰 مامان علیرضا و پسری🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان قلب مامان💕💚 مامان قلب مامان💕💚 ۱ سالگی