۵ پاسخ

دوس داشتم بگم مبارکه🫢😜انقد ک همه حاملن دوباره😁😁😁

من دوتا باهام زد ۱۴ روز کشید پریود شدم

من۸روزه پریود نشدم دیروزم ازمایشم منفی

روزی یدونه باید بزنی

عکست واضح نیست خیلی دوره ولی بنظرم بنظرم هاله داره شایدم من اشتباه می‌کنم

سوال های مرتبط