ارتین شبیه منه یا باباش

تصویر
۱۵ پاسخ

شبیه سمت راستیه کپی همن

همتون شبیه همین اگه عکسارو با کیفیت کنی میشین سه قلو

کپپپپپییییی راستی

نمی‌دونم کدوم شمایید کدوم باباش ولی سمت راستیه

کپپپپ باباشه

باباش

کپ راستی‌ها

سمت راستیییییی

همه چیزش شبیه سمت چپ فقط کشیدگی صورتش سمت راستی

باباش

باباش

هردو عزیزم

کپ سمت راستیه هست باباش

کپی باباش😅

ب باباش رفته فقط چشماش ب تو رفته ک چ بهتر

سوال های مرتبط

مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۹ ماهگی
مامان محمدطاها💞 مامان محمدطاها💞 ۲ سالگی