۷ پاسخ

سلام خانوما خوبین روبیکا گروه زدم برا مامانا ی باردار و غیر باردار از تجربیات هم استفاده میکنیم خواستین به آیدیم پیام بدین روبیکا لینکو بفرستم براتون اعداد آیدیمو انگلیسی بزنین
@Z967682

سلام عزیزم کیک از کجا سفارش دادی😍؟

اگه بخوام برم طبیعت و اینا میزنم

ایروکس

دلم میخواد بزنم ولی میترسم پوستش خراب بشه

اره تازه گرفتم سان سیف خوبه بنظرم

ماستلا

سوال های مرتبط

مامان حسین جان مامان حسین جان ۱۵ ماهگی