۴ پاسخ

من شیر بادوم درست کردم واسش درست کردم
هر دفعه یه تیکه کندم ریختم توی غذاش

یدونه یا دوتا بذار توی ابجوش یکی دوساعت
پوستش رو بکن
رنده ریز کن
تامام

من بادم خیس میکنم پوست میگیرم ميندازم تو آسیاب کن یا اگر کمه با الک رنده میکنم

بادوم بایدیه شب تا صب خیس کنی
بعد پوستشو بگیری
از وسط نصف کنی بزاری دوباره خشک بشه
بعد اسیاب کنی

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی