سلام خانما حریره بادام چجوری درست کنم

۲ پاسخ

پنج تا بادوم حدود یکساعت با اب جوش بزار خیس بخوره، پوست بگیربزارخشک بشه وقتی خشک شد اسیاب کن پودرشو از الک رد کن با یک لیوان اب سرد قاطی کن یک قاشق سرصاف مرباخوری هم اردبرنج بزارباهم بپزن بعد پخت غلیظ میشه، برای اینکه رقیق باشه نی نی بخوره باشیر جوشیده شده یاشیرخودت رقیقش کن

بادوم با اب جوش خیس میدی تا صبح
پوست میگیری
۵ دقیقه با اب میذاری میکس شه قشنگ له بشه، با دو قاشق ارد برنج مثل فرنی میذاری غلیظ بشه

سوال های مرتبط

مامان دانیال👶🏻🍼🐣 مامان دانیال👶🏻🍼🐣 ۱۲ ماهگی
مامان پناه❤️💓 مامان پناه❤️💓 ۱۴ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی