سلدا
جانا
دلین
دلارا
رز🥹🌹🌹🌹🌹
آوین. ستیا.
ما گذاشتیم آیلی😍🩷
ماهم هنوز ب نتیجه نرسیدیم میترسم اخر اسم خوب براش نذاریم
من پناه و سوین دوس دارم شوهرم میگه سوین لفضش سخت میشه اون بهار میگه
من عاشق اسم هلن ام♥️
ما اسم دخترمون رو ارغوان انتخاب کردیم
بنظر خودمون ی اسم با اصالت و خاصه از این اسمای عجق وجق امروزی هم خوشمون نمیومد
ولی تو لیست اسمامون نوردخت و مهدخت هم بود که ارغوان انتخاب شد💕🥰
سِلوا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.