خانوما کالسکه مارک کیدیلو بهتره یا کیکابو یا مایلر؟

۹ پاسخ

من شنیدم دلیجان

من کیدیلو D900 خریدم هم مسافرتیه هم رو به مادر میشه جنسشم خیلی خوب بود

من که دلیجان گرفتم ولی وقتی جمع میشه خیلی بزرگه . بنظرم رو به مادرشدن از همه چی مهمتره هرچی میگیری رو به مادر بشه فقط

من مایلر خریدم

من کدیلو خریدم

بنظر من بند‌مارک‌نباش یچی ک جا کم بگیره راحت باز و بسته بشه رو ب مادر بشه قیمت مناسب باشه پیدا کن سیسمونی فروشیا اکثرا خوب مشاوره میدن من خودم اشتباه خرید کردم سر خرید هولهولکی .کالسکه سنگین شده یکم دیگ نمیشه کاریش کرد برا من کیدیلوعه خوشگله تحمل وزنش بالاس راحت جمع و باز میشه ولی یکم سنگینه

کیکابو سرتر از اون دوتاست مایلر و کیدیلو در یه حدن

من کیدیلو مدل ۶۵۳۰ پرو گرفتم
از ظاهرش خوشم اومد راحتم جمع میشه و کم جاست

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

مامانا انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنس پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل🩵 مامان شیرین عسل🩵 روزهای ابتدایی تولد