۶ پاسخ

نسکافه دوغ ترش نوشابه پپسی برا سردرد بعد عمل خیلی خوبه

نسکافه جواب بود برای من

مایعات زیاد بخور

دکتر من تو برگه مراقبتی که داده بود نوشته بود در صورت سر درد دگزا بزنین

دوغ بخور من دوغ خوردم خوب شدم

باید بزی پیش دکتر بیهوشی بهت دارو بده من ک وضعم خیلی خراب بود داشتم میمردم از سردرد سرگیجه پا میشدم دنیا دورم می‌چرخید سرم سیاهی میرفت ب زور سرمو ارام بخش سر پا میشدم تو دپران فک کن بچمم زردی داشت پیشش تو بیمارستان میموندم همراه هم اجازه نمیدادن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی