۳ پاسخ

داری وارد سه ماهه دوم میشی همه علائم کم میشه جز این کمر درد بیصاحب که منم داره میکشه

من که اصلا درد نوک سینه نداشتم
کل سینم درد میکرد و سنگین بود

نوک سینه منم اولاش درد گرف بعدش خوب شد

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری