چقد شبیه منه جواب سونوتون
برای من 2.1 بود
ازمایشمم خوب نبود
سلفری دادم خداروشکر جوابش خوب اومد
حالا ریسک هم بزنه سلفری میدی چیزی نیس
من ان تی عالی بود آزمایش ریسک زد سلفری دادم
نزدیک ب عدد ۲ نیم ببر پیش دکترت
ولی نوشته طبیعیه
عدد انتی چنده
چرا نگرانی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.