۶ پاسخ

چقد شبیه منه جواب سونوتون

برای من 2.1 بود
ازمایشمم خوب نبود
سلفری دادم خداروشکر جوابش خوب اومد

حالا ریسک هم بزنه سلفری میدی چیزی نیس
من ان تی عالی بود آزمایش ریسک زد سلفری دادم

نزدیک ب عدد ۲ نیم ببر پیش دکترت
ولی نوشته طبیعیه

عدد انتی چنده

چرا نگرانی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان zynb مامان zynb هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قندای من مامان قندای من هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته پانزدهم بارداری