خودش میفته مال من هنوزم هستن
خودش باید بیفته،اما اگه مثه من شدی بخیه ها عاشقت شدن نیفتادن برو دکترت بکشه😂
من بعد ۲۴روز انقد اذیت بودم رفتم کشید.فقط چند تاش افتاد خودش
جذبیه
جذبیه بخیه ها بیرونیم دو هفته طول کشیدن داخیلیا دوتاش رو که خودم میبینم هنو نیوفتادنه
خودشون میفتن
۱۵روز دیگ فوقش ۱۷۱۸ روز و میفته البته واسه بعضیا بیشتر میمونه همیشه خودتو خشک کن احساس سوزش یاخارش داشتی ینی داره جوش میخوره
کشیدنی نیستن جوش بخورن خودشون میافتن
کشیدنی نیس جذبیه
جذبیه میوفته خودش یا داخل پوستت جذب میشخ نیازبه کشیدن نداره
خودش میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.