اگه جهازت بوده شکایت کنی میتونی بگیری .
دختر عموی منم با یه بچه از شوهرش جدا شد هیچی نداشت شوهره هم هیچی بهش نداد خودش کار کرد زحمت کشید بعد چند سال هم خونه داره هم وسایل زندگی هم ماشین ما زنا خیلی قوی هستیم تو میتونی از پس زندگیت بر بیای فقط کافیه خودت بخوای
عزیزم این راهی که انتخاب کردی ،سخت هست اما باید قوی باشی ،حق و حقوقت و ازش بگیر کنار خونه مامانت خونه بگیر،
چرا از خونت اومدی بیرون ؟بنظر میرسه لج کرده که وسایل خونه رو تخلیه کرده
مامان حدیثی شما افغان بودید درستع؟؟
جهازت بوده؟ سیاهه ننوشتین موقع جهاز برون؟ اگه اونو داری برو شکایت کن همه رو لگیر
میشه بپرسم چرا میخوای جدا شی؟
خدا کمکت کنه عزیزم
بزرگتری نبود باهاش حرف بزنه زندگیتو درست کرده بود من که ازبس سختم بودجداشده بودم ولی بازبرگشتم
خیلی سخته عزیزم ولی چاره چیه امیدوار بتونی زودتر مستقل بشی
جداشدی عزیزم؟
چرا چیشده مگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.