ارتباط کم و درست
یک کار دیگه هم میتونی بکنی
مثلا شب قبل دورهمی یا پیک نیک یه کیکی چیزی درست کنی نمک گیر بشن یا صبح زودتر پاشی دسری چیزی آماده کنی
برخلاف خانم های اینجا که تمام راحل هاشون قطع ارتباطه من میگم یک کلام میگفتی شما جلوتر برید هر جا میخواید برید ما بچه همرامونه پشت سر شما میایم خودتون رو معطل ما نکنید
اگر قرار باشه بابت هر چیزی قطع رابطه کنیم که دیگه با احدی نباید رفت و امد بشه تا جاییم که من دیدم اگر طرف خانواده شوهر باشه همه نظر میدن قطع رابطه کنید
اما در کل میگم ادم با بچه کوچیک بهتره با ادم بچه دار بیشتر معاشرت کنه..اینم که میگی سکوت کردم اشتباه کردی رک به برادر شوهرت میگفتی اسمش رو خودشه اسمش بچه است و بچه گریه و بهونه داره اینو دیگه همه میدونن حوصله گریه بچه منو نداری دیگه با ما بیرون نیا
اما اگر واقعا و وجدانی دخترت همیشه اهل گریه هست اون بحثش جداست دختر جاری من ۲۴ ساعته در حال گریه ۴ سالشه
من خودم اولین نفر از دستشون فراریم
من جات باشم باهاشون قطع رابطه میکردم منم بخاطر همینرفتارای خانواده همسرم باهاشون قطع رابطم فقط سالی ی بار اونم عید میرم خونشون درحد نیم ساعت
به نظر من اگه همون اول اون وسیله ای که میخواستی میخریدی خیلی بهتون خوش میگذشت اون بهونه اون را میگرفته
یکمم پررو باش ناراحتیت نشون بده با سکوت و اخم
متاستفانه خانواده همسر منم همینطورن
البته تا بحال ب پسر من چیزی نگفتن ولی خب با هم رفتیم جایی پسر جاریم گریه میکرد
تا جاریم ی کم دور میشد میگفتن بلد نیس بچه نگه داره و این از تربیت کردنشه و اینا
دگگگگگ از اون ب بعد جایی در نمیام و رابطمو کم کردم البته چیزای دگ ام شنیدم که گفتن
دگ از عید ب این ور نه زنگ زدم نه اونا زدن کم شد خداروشکر
یه چیز طبیعی گریه بچه فقط میتونی با اونا بیرون نری تمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.