بچه ها بازه زمانی نمیفهمن، جوابشون قاطع یا بله یا نه باید باشه،مخصوصا تو بچه های لجباز که انقدر لج و گریه میکنن که حرف و توضیحت رو نمیشنون.از اول باید قاطع میبودی،وقتی دیدی توضیح نمیفهمه عزیزم
پسر منم خیلی غرغروئه هر چی بخواد فراموش نمیکنه،اما لج نداره،چون میدونه اکه بگم نه دیگه نه هست،تازگیا توضیحاتم قانعش میکنه و چالشم کمتر شده
وای پسر منم همینه خاهرم دیشب گفته بیا خونه عزیز اقاجون ی تانک داره انقدر ک گف بریم بریم و جیغ زد ک خدامیدونه امروزم جمعه بود شوهرم خونه بود میخاستیم خونه باشیم
بخدا هی گفتن چالشا تا ۴ سالگی تمومه ولی دختر منم روزبروز بدتر میشه
دقیقا دختر من بددهنم هست فوش میده
وای خاهر ولش کن یادم افتاد اعصابم خورد شد
والا من اونقدر سعی میکنم باهاش با آرامش رفتار کنم دیگه خودم دارم منفجر میشم یکی هم میگه عه چرا این نق میزنه همش (مادر شوهرم)دوس دارم بزنمش
من از زمانی که متولد شده باهاش همین مشکل رو دارم از بچه نفرت پیدا کردم
وای ک من دو تا دارم خستم کردن
دختر منم دقیقااااااا اینطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.