۷ پاسخ

اگه شرایطش داری به فکرش باش من بچه هام دوسال فاصلشونه باهم دوستن بازی میکنن کاری به من ندارن مستقل شدن تنها نیستن خیلی خیلی بهتره خداروشکر

پسر من که گیر داده من یه داداش دیگه میخام.چرا ما ۳تا نیستیم.دوتا داداشن.خودم خیلی دلم دختر میخاد ولی فعلا موقعیت نیست

منی که دومی رو اوردم الان هستی خانوم ۳تا داداشم میخواد چی بگم🤣🤣🤣میگه یدونه برا بابایی یدونه برامن یه دونه براجانا

وای میخای دیونه سی دومی بیار

حالا من تازه زایمان کردم
دختر بزرگم میگه بازم برو برامون یه دختر بیار😆😆😆

خو اینم میدونه کی بغض وگریه کنه شب که موقع عملیات هست داره به شما یاد آوری میکنه که دست به کار بشید برا نی نی😂😂

دختر من میگه من ی دونه خواهر میخوام ی داداش
دوتا نی نی
فک میکنه باهم فرق دارن
من الان دارمم مینویسم برا تو لرز کردم چ برسه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۵ سالگی
پسرم‌دیگه دیوونه کرده منو اصلاااا انگار منو دوست نداره با من مشکل داره، نصفه شب بلند میشه گریه میکنه که میخوام پیش بابا بخوابم بعد جای ما از لحاظ جلو کولر خوابیدن جوریه که من وسط میخوابم همسرم گرمایی هست کنار تر جلوی کولر می‌خوابه من اگه جلو کولر بخوابم مریض میشم حسین هم بخواد بخوابه پیش باباش مستقیم جلوی کولر هست یکی دو شب جیش کرده تو شلوارش، دیگه شبا پیش باباش می‌خوابه خوابش که برد جا به جا میکنم خودم میخوابم پیشش نصفه شب بلند میشه مسخره بازی و گریه که میخوام پیش بابا بخوابم من حتی اگه برم یه اتاق دیگه جدا بخوابم براش مهم نیست عین خیالش نمیشه ولی باباش نباشه غوغا میکنه، نمیدونم چیکار کنم احساس میکنم میگم نکنه برام دعایی چیزی نوشتن که این بچه اصلا باهام خوب نیست، حتی تو طول روز باباش باشه من برم چند ساعت نباشم اصلا نمیگه مامانم کجاس، ولی باباش تا میاد تکون بخوره دنبالش میدوئه میره😭😭😭خوابشم که بدتر حتما باید یه دو بخوابه که تا صبح خواب باشه دیشب یازده خوابیده از ساعت ۴ بیدار شده مسخره بازی شروع کرده😔😔😔😔😔

فرزند پروری پوشک شیرخشک زایمان طبیعی تب استامینوفن مدرسه کلاس اول