۲۶ پاسخ

بمیرم برا دلت
خدا صبرتون بده🥺

قلبم مچاله شد😭💔💔💔😭😭🖤🖤

وای 😭😭😭😭😭

الهی بگردم برادل خودتو دخترت واقعا سخته خداصبرت بده عزیزم چندوقته همسرتون فوت شدن پسرتون چندسالشه

اخی عزیزم 🥺منم بچه بودم بابام فوت کرد خیلی اذیت بودم تا چند سال اول دیگه بزرگتر شدم عادت کردم

الهی ک خدا یه طوری براش جبران کنه قلب کوچکش همیشه پرازشادی وآرامش باشه🩷🩷🩷💞💞💞

عزیزم خییلی ناراحت شدم ازصمیم قلب برات آرزو میکنم که هم به دخترقشنگت وهم خودت آرامش وصبربده فدات شم 🌹🙏🩷

😭😭😭😭خدا بهت صبر بده

چرا پدرش فوت کرد ؟

خیلی سخته خدابهتون صبر بده😓😓

الهی بمیرم 😭😭😭😭😭همسرتون چرا فوت شدن؟

ای دااااد😔😔😔💔💔💔💔

🥺😔😔بزرگ میشه عزیزم و این دلتنگی کمتر میشه هرچند ماندگار هست و همیشه بچه به این فکر میکنه که اگر بابام بود بجور دیگه میشد همه چیز. خود من هم ده سالگی پدرم رو بخاطر تصادف از دست دادم

😭😭😭😭😭😭😭😭😭

براش توضیح بده الان خیلی بچه ها هستن پدرشون را تو تصادف یا جنگ از دست دادن اگه ناراحت باشی وگریه کنی پدرت ناراحت میشه. در قالب داستان و.... براش بگو

الهی بگردمممم واسه دل خودت وبچه هااات الهی خودت زنده باشی

ان شاءالله خداوند معجزه میکنه
میدونم شاید حرفم سنگین باشه
ولی ان شاءالله یه مرد با خدا و مهربون نصیبت بشه جای پدرو برای بچه هات پر کنه
بچه هات کوچیکن نیاز به یه شخص دیگه دارن
ازت معذرت میخوام
ولی باید فکر اینده بود

الهی خدا صبرتون بده عزیزم
به دل دخترت قرار
واقعا سخته
شمااما محکم باش

❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹وای

الهی عزیزم
خدا به دلتون صبر بده

هرچی میخام بنویسم نمیتونم انگار کلمات نمیان رو صحفه😔
فقط از خدا صبر میخام براتون

الهی بگردم بچم🥺

الهی عزیزم😭فدای دلتون خدا صبرتون بده ،روح همسرت قرین رحمت الهی
خدا براتون به بهترین شکل جبران کنه 💔💔

فدای دل خودت وبچه هات خدا صبرتون بده خیلی سخته عزیزم 😌😌

الهی بگردم🥺😭😭😭😭 خدا بهتون صبر بده عزیزم. اگر امکانش رو داری مشاوره ببرش عزیزم کمتر بهش سخت بگذره

الهی بگردم😔 باباشون چرا فوت کردن؟

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۵ سالگی
امروز میخاستم خودمو بکشم از دست بچه ها😓آخه چرا چرا من دختر شدم چراااا😭😭😭دوسدارم بشینم ی ساعت گریه کنم برا خودم ولی نمیشه ینی ایقد درگیرم ک نمیتونم ی ساعت بشینم زار بزنمممم😭😓آخه خدا یا چرا من پسر نشدم ک برا خودم بخورم بخابم چراااا😭😭😭بخدا اگ از گناه اون دنیا نمیترسیدم خودمو خیلی وقت پیش خلاص میکردم اونم فقط فقط بخاطر اذیت بچه ها چرا ایقد باید حرص بخوریم چرا😭😓رفتم بهداشت یکی از سوال هایی ک از چند تا مامان اونجا می‌پرسید یکیشون این بود قرص آرامبخش مصرف نمیکنید😭 حتی همه میدونن ک با مادر شدن باید این قرصا مصرف بشه چون از دست بچه و زندگی روانی میشیم چقد ما زنا بدبختیم 😓اگ بخاطر بچه ها نبود میزاشتم میرفتم ی جای دورررر خیلی دور تو شهر غریب ک کسی نه بشناسم نه بشناسنم، 😭خیلی اذیتم میکنن خیلییییی ای خدا کی میشه زودی بزرگ شن ی کم راحت شم اون زن بگیره بره اینم ازدواج کنه بره نبینمشون 😓بخدا امروز چنان زدم تو سر خودم ک مغزم هنوز درد میکنه خاب ک ندارن ظهرا حتی ی ساعت از صبح بیدارن تا ۱۲ شب همش در حال جیغ و داد زدنم 😭😭😭چیکار کنم آخه کجا برممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
مامان آرشا و آیهان مامان آرشا و آیهان ۵ سالگی
سلام دوستان وقت بخیر
مدتیه که پسرم همش میترسه مثلا دسشویی بخواد بره میگه تو هم بیا تو اتاق تنها نمیمونه شبا سه چهار بار بیدار میشه گریه میکنه یا میپره تو بغلم‌میگه میترسم سوالا عجیب و غریب میپرسه
تااینکه فهمیدم داشت فیلم نگا میکرد من نبودم و مثل اینکه صحنه ها ترسناک دیده
چند بار باهاش حرف زدم کتاب گرفتم قصه گفتم میگه میدونم ولی یادم نمیره و حتی از خواب با گریه میپره میگه خواب دیدم که فلان چیز شده
درواقع از شکل ظاهری اون افراد ترسیده
تو تاپیک قبلی گفتم که پسرم عاشق مردعنکبوتیه گوشیم دستش بود و داشت کارتون نگاه میکرد میخواست عوضش کنه و قسمتی ک پیشنهاد کارتون بعدی هست مردعنکبوتی میبینه غافل از اینکه توش پر از شخصیتا ترسناکه و اینبار بهم نگفت چون هرسری بخواد عوض کنه میگه
الان ک براش ممنوع شده دیدن فیلم و انیمیشن و اینا جز اونایی ک خودم میذارم ولی برا ترسش چیکار کنم خیلی اذیته بیچاره
چند روز پیش هم اسباب بازیش از کمد افتاد جییییییغ میکشید و صدام میکرد بغلش کردم کلی گریه کرد
بنظرتون درست میشه؟