من تنهایی شستم اصلا کاری نداره، با لباس ۴ زانو میشینم تو حمام، میذارمش تو دلم و کم کم میشورمش، قبلش حمام رو گرم کن حسابی، آب هم دماش خوب باشه.
من از یک ماه و نیم خودم میبرم
یه پارچه یا شال بزار رو پات که لیز نخوره بچه رو بزار رو اون. دمر رو پات بخوابونش موهاشوبشور بعد با دستت یه گوششوبگیر اون یکی گوش هم به تنت بچسبون اب تو گوشش نره ( دور گوشش رو قبل حموم چرب کنی هم خوبه)
من ۳ ماهه تنهایی میبرم قبلش شوهرم کمکم میکرو واسه اینکه اب نره تو گوشش و موقع حوله پیچیدن
من خودم حموم میبرم با کمک توری که رو وانش هست
اگه توری وان داشته باشی آسون تر میشع
نه من از اول خودم حمومش کردم کسی نیومد کمکم
من تنها میشنه توی وان منم میشورمش دیگ قبلش تو تشت اب اما ه میکنم
من از پایان یک ماهگی تا الان تنها برم
پارچه بنداز رو پاهات آروم آروم با کاسه اب بریز خیلیم راحته
من از ۱۵ روزگی خودم حمامش کردم
لخت میشم یه شلوار میپوشم فقط
میزارمش روی پاهام میشورمش .
اخرشم حوله میکنم تنش خودمم لخت میرم توی اتاق
نه نمیتونم تنها
من با همسرم میبرم اون آب میریزه و من میشورمش
تنهایی یه بار بردم خوب بود بازم، فقط مشکلش این بود که آخرش کسی نبود بچه رو بگیره تا خودم دوش بگیرم😂
از ۱۵ روزگی تنهایی حموم بردم ولی باید یکی باشه بیرون که ازم بگیرتش
منم تنهایی میبرمش حموم بعدم یه تشک میبرم تو حموم میخوابونمش لباساشو میپوشم میارمش بیرون
کلاه حمام بگیر برا شستن سرش ک یهو اب نریزه رو صورتش،بقیش راحته
خودم میبرم
من از روز اول تنها شستم
من از ده روزگی تنها خودم شستم
خیلی هم لذت بخشه
من تا حالا دخترمو نبردم حموم مامانم برده تا الان و قصد هم ندارم ببرم میترسم 😂🤦🏻♀️
نه من از یکماهگی خودم حموم کردم بزارش رو پاهات اول جلوشو بشور بعد برگردون پشتشو بشور
من از دو ماهو نیم تنهایی شستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.