دکتر برای من تجویز کرد چون وزن جنین کم بود .ولی چون شنیده بودم مزا خوبز نداره و خودمو میشناختم اونو نخوردم.بجاش اجیل و بستنی و حلیم و پروتئین بیشتر خوردم.وزنش جبران شد
فک کنم فقط منم اینجا ک لیدی میل نخوردم بااینکه وزن بچم کمه😐
براي وزن گيري بچس
پودر لیدی میل مکمله بارداریه برای وزن گیری جنین
ولی نباید خود سر بخوری و پزشکت تجویز کنه چون قند بالایی داره باید شرایط قند و فشارت رو دکترت بررسی کنه اگر صلاح دونست برات بنویسه
چ ضرری میتونه داشته باشه؟
مکمل بارداری و شیردهی هست
کلا مخصوص خانومای باردار و شیرده هست
من چند روزه دارم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.