پودر لیدی میل چیه؟و اینکه ضرر داره؟کسی هست مصرف کرده باشه؟

۵ پاسخ

دکتر برای من تجویز کرد چون وزن جنین کم بود .ولی چون شنیده بودم مزا خوبز نداره و خودمو میشناختم اونو نخوردم.بجاش اجیل و بستنی و حلیم و پروتئین بیشتر خوردم.وزنش جبران شد

فک کنم فقط منم اینجا ک لیدی میل نخوردم بااینکه وزن بچم کمه😐

براي وزن گيري بچس

پودر لیدی میل مکمله بارداریه برای وزن گیری جنین
ولی نباید خود سر بخوری و پزشکت تجویز کنه چون قند بالایی داره باید شرایط قند و فشارت رو دکترت بررسی کنه اگر صلاح دونست برات بنویسه

چ ضرری می‌تونه داشته باشه؟
مکمل بارداری و شیردهی هست
کلا مخصوص خانومای باردار و شیرده هست
من چند روزه دارم میخورم

سوال های مرتبط