سلام خانما وزن نینی من تو ۱۷هفته ۱۸۰گرمه ینی کمه؟

۴ پاسخ

نه خوبه که

منم دیروز انومالی ۱۷۵ گرم بود

تو خود گهواره زده وزن بچه رو تو این هفته

منم ۱۷ هفته و۳ روز بودم ۱۸۲بود گفتن مهم نیس

سوال های مرتبط

مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان فریماه♡ مامان فریماه♡ ۶ ماهگی