عالیه
آره عزیزم خوبه نگران نباش دختر منم همین بود
یادمه قشنگ ولی وزن تو این هفته ها مهم نیست تو دو ماه آخر مهمه
باید اون دو ماه به خودت برسی که به امید خدا با وزن خوب دنیا بیاد
من که سر دخترم هیچی نمیتونستم بخورم ده کیلو کم کرده بودم
بچم لاغر شده بود
اگر شما میتونی بخوری حتما بخور
اره عزیزم
بیشتر وزن روجنین ماههای اخر اضافه میکنه
از الان ذهنت رو درگیر این چیزها نکن عزیزم
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.