وزن بچه هام ۲۱۱و ۲۰۵گرم بود پسرمو و دخترم تو هفته ۱۸بنظرتون کم نیس؟

۱۰ پاسخ

نه نرماله ولی در کل دوقلو ها لاغر تر ب دنیا میان

برای من ۱۶ هفته و ۵ روز یکیش ۱۸۰ یکیش۱۷۵ گرم بودن

نه عزیزم نرماله وزن نینیا نگران نباش😍

ن عزیزم خوبه دیگه

ن نرماله عزیزم مال منم اینجوری بود از هفته ۲۸ ب بعد وزن مهمه میشه و وزن گیری بیشتر میشه

نرماله دیگ
برا من ۱۷ هفته ۱۹۶ گرم بود

خوبه عزیزم

اره عزیزم مال من ۲۰۸ گرم بود

بالای ۲۰۰فک کنم نرماله

فعلا باید در محدوده نرمال باشه جنین از ماه هفتم وزن گیریش مهمه

نه نرمال مال من یکی ۲۱۴ گرم

سوال های مرتبط

مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی