تو 17هفته نه کم نیست
طبق گهواره خودش وزن عادی تو این هفته 140گرمه
نه خوبه دیگه. ماههای آخر اوج می گیره
نه عزیزم اندازست من ۱۷ هفته و ۴ روز ۱۸۳ گرم بود دکتر گفت خیلی خوبه
ماله من ۱۶هفته۱۵۹گرم بود گفت خوبه ماله توهم خوبه اگه کم بود بهت میگفت دیگه بیخودیی به خودت استرس نده
سلام برای من آنومالی وزنش ۱۷۹ گرم بود دکتر گفت کمه یه بیومتری و آنومالی مجدد نوشت برام بیومتری به تاریخ ۱۲/۱۱/۱۴۰۴ آنومالی هم به تاریخ ۵/۱۲/۱۴۰۴ .
کمه بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.