۶ پاسخ

تو 17هفته نه کم نیست
طبق گهواره خودش وزن عادی تو این هفته 140گرمه

نه خوبه دیگه. ماههای آخر اوج می گیره

نه عزیزم اندازست من ۱۷ هفته و ۴ روز ۱۸۳ گرم بود دکتر گفت خیلی خوبه

ماله من ۱۶هفته۱۵۹گرم بود گفت خوبه ماله توهم خوبه اگه کم بود بهت میگفت دیگه بیخودیی به خودت استرس نده

سلام برای من آنومالی وزنش ۱۷۹ گرم بود دکتر گفت کمه یه بیومتری و آنومالی مجدد نوشت برام بیومتری به تاریخ ۱۲/۱۱/۱۴۰۴ آنومالی هم به تاریخ ۵/۱۲/۱۴۰۴ .

کمه بله

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه✨🤰🏻 مامان معجزه✨🤰🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری