۴ پاسخ

ماستلا

من از آردن استفاده میکنم بعد هربار عوض کردن پوشک

من از کرم پای فیروز استفاده میکنم خوبه. برای اینکه پاش خیلی نسوزه بیشتر بشورش و کمتر از دستمال مرطوب استفاده کن

ماستلا

سوال های مرتبط